Inga bud ännu.

Inga ord från mäklaren än, men det är ju faktiskt januari, och vem shoppar hus i januari. Och dessutom i vår prisklass? Ja jag hoppas iallafall att det är sålt till sommaren. Snart är det 2 månader sen jag lämnade honom men det känns som om dte var igår. Har inte riktigt vant mig vid att vara ensam än, bo själv och ha min egen ekonomi. Det är ju också för att det inte riktigt är så ännu. Där jag bor nu är det inte mina möbler som står, så det börjar klia lite i inredningstarmen haha. Men lite förändringar har jag gjort, kanske visar :) Om det finns intresse?

Hunden trivs iallafall jättebra, han mådde dåligt ett tag och gjorde behov inomhus och sånt. Men nu är han hur snäll som helst och busar aldrig när han e själv längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0