kvällsord

Har idag varit hos en vän, som också har separerat. Hjälpt henne att packa ner lite saker inför deras flytt, dem hade inget hus och var inte gifta, men ändå så var det ju lite jobbigt. Får mig att tänka på hur jobbigt det kommer bli när vi väl ska packa ner våra saker och vem som ska ta vad av varje liten sak. Usch.
De stora grejerna är vi överens om, men de små kan bli lika svårt ändå... Men ska ändå bli skönt att få ett avslut.

Är glad av de kommentarer jag fått av er, ni har inte glömt mig, det värmer







Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Förstår att det ska bli skönt när det är över, så att man liksom kan gå vidare.. Håller tummarna för husförsäljningen!

Viveka

2009-12-29 @ 18:55:43
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Klart vi inte glömmer bort dig. :) Jag håller tummarna för husförsäljningen och att uppdelningen av saker ska gå smidigt. :)



KRAM

2010-01-06 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0