Första visningen

Idag ringde mäklaren, tror det var ca 1 månad sedan vi la ut huset för försäljning. Men nu är det en familj som vill titta på huset, äntligen! Inte lätt att sälja hus precis innan jul. Även om dem bara ska titta så känns det som en bit på vägen iallafall. Jag bor inte i huset längre, dock gör han det. När försäljningen är över ska jag hitta mig en fin liten lägenhet och det ska bli mysigt att få inreda den, förhoppningsvis så ska det var det den här bloggen kommer att handla om då.. även om det kan ta en tag innan det blir så. Hoppas ni hänger kvar tills det blir lite mer intressant här.



Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej Liw!



Jag har försökt läsa din blogg i några veckor nu, men den var ju stängd... Nu fattar jag varför. Vad tråkigt att höra att det blir skilsmässa för dig. Men nu måste du tänka positivt. Du är fortfarande väldigt ung och ni hade inga barn. Du har ju alla chanser att snabbt påbörja ett nytt liv. Fast jag tror nog att det är bäst att slicka såren ett tag först. Hoppas att ni får sålt huset snabbt så att ni kan gå vidare om ni verkligen är säkra på att detta är den enda utvägen. Måste tipsa dig om en annan blogg. Det är en tjej med tre barn och nybyggt hus. Hennes man har lämnat henne för en annan tjej. Tror att det kan ge dig styrka att läsa hennes blogg: http://alacs.blogg.se/.



Lycka till med allt nu!



Kram



//Charlotta.

2009-12-28 @ 18:15:08
URL: http://hemmaplaner.larssonslounge.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0