Början på något nytt

Hade en väldigt poppis blogg tidigare, men allt den stod för har raserat. Nytt liv, ny blogg...

Ligger nu i skilsmässa, mitt eget val, men inte är det lätt för det. Den går snart igenom... i januari skulle jag tro. Huset ligger på hemnet, men det tar nog ganska lång tid innan det blir sålt, det är ju inte skilsmässopappret som avslutar livet mellan oss, det är det där förbannade huset. Huset som jag tidigare älskade men som till slut blev roten till det mesta av det onda som skedde. Ska försöka hålla denna bloggen anonym så länge det går, men jag ska skriva till mina gamla "blogg-vänner".. en del fattar väl vem jag är :)



Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&donaa

Oj, det var ingen rolig läsning... Men nu kan det väl förhoppningsvis bara bli bättre. Men välkommen tillbaka till bloggvärlden!

Kram på dej!

2009-12-28 @ 11:16:09
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona
Postat av: Anna

Heej. Jag har undrat varför det plötsligt tystnad om dig. Det var ju ingen kul anledning men jag hoppas du mår bra trots allt. Välkommen tillbax :)

2009-12-28 @ 11:32:38
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Liw!

Vad roligt att höra ifrån dig. :)

Har undrat över hur det är med dig.

Jag beklagar/ smärtan du måste gå igenom. :(



Hörs snart igen! :) Styrkekramar från mig!!

2009-12-28 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0